بهبودى یافتن استفاده جنگنده ایرانی سلاح ایرانی

بهبودى یافتن: استفاده جنگنده ایرانی سلاح ایرانی وزارت دفاع سپاه تانک ایرانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی خشن‌ترین و آرام‌ترین استان‌ها ، نزاع‌های کشور عزیزمان ایران زنانه‌تر شده‌اند

    بررسی تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که درگیری در خیابان‌های کشور عزیزمان ایران سال‌ به‌ سال زنانه‌تر می‌شود. 

    خشن‌ترین و آرام‌ترین استان‌ها ، نزاع‌های کشور عزیزمان ایران زنانه‌تر شده‌اند

    نزاع های کشور عزیزمان ایران خانمانه تر شده است اند/ خشن ترین و آرام ترین استان ها

    عبارات مهم : ایران

    بررسی تعداد پرونده های تشکیل شده است در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران نشان می دهد که درگیری در خیابان های کشور عزیزمان ایران سال به سال خانمانه تر می شود.

    «بررسی آماری که نشان می دهد نزاع در کشور عزیزمان ایران روزبه روز خانمانه تر می شود و اگرچه تعداد پرونده ها در بعضی سال ها کم کردن یافته، ولی همواره نسبت پرونده های زنان به کل پرونده ها، روند رو به رشدی داشته است.»

    به گزارش شهروند، «با بحثی راحت راجع به جای پارک، نگاهی چپ چپ، به هم زدن صف و هزار مورد راحت دیگر شروع می شود و همان بگومگوی راحت به درگیری و تشکیل پرونده ای در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران منجر می شود و بعد جامعه شناسان می گویند تحمل شهروندان کم کردن پیدا کرده، احساس «ناامیدی از احقاق حق» زمینه ساز نزاع شده است و حالا کار به جایی رسیده که تعداد پرونده های ۱۰ سال و ۷ماه گذشته کشور عزیزمان ایران به ٦میلیون نزدیک شده است است.

    خشن‌ترین و آرام‌ترین استان‌ها ، نزاع‌های کشور عزیزمان ایران زنانه‌تر شده‌اند

    این البته تمام ماجرای نزاع در کشور عزیزمان ایران نیست؛ چراکه آمار پزشکی قانونی تنها پرونده های نزاع منجر به «ضرب و جرح» را مشمول بر می شود، یعنی درگیری هایی که به زدوخورد کشیده می شود و طرفین جهت رسیدن به حق خود سراغ راهروهای شلوغ پزشکی قانونی و روزهای کش دار دادگاه ها می روند و معمولا خشونت های کلامی و جنسی راهی در میان پرونده های رسمی پیدا نمی کند. تحلیل و بررسی دلایل این همه پرونده نزاع در ایران، نیازمند نگاه دقیق روانشناسان اجتماعی و جامعه شناسان هست، ولی نخستین گام این پژوهش می تواند بررسی روند همین آمار و مقایسه اطلاعات مربوط به سال های متفاوت و استان های متفاوت باشد.

    «شهروند» در این گزارش و بر اساس اطلاعات آماری دریافتی از شرکت پزشکی قانونی ایران، پرونده های نزاع را بررسی می کند؛ بررسی آماری که نشان می دهد نزاع در کشور عزیزمان ایران روزبه روز خانمانه تر می شود و اگرچه تعداد پرونده ها در بعضی سال ها کم کردن یافته، ولی همواره نسبت پرونده های زنان به کل پرونده ها، روند رو به رشدی داشته هست. علاوه بر این، نتیجه های این بررسی از شرایط متفاوت استان سیستان وبلوچستان هم حکایت دارد؛ ساکنان سرزمینی که بارها حملات انتحاری و بمب گذاری گروه های تروریستی را به چشم دیده اند، کمترین تعداد پرونده نزاع به نسبت جمعیت را در سال های گذشته داشته اند.

    بررسی تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که درگیری در خیابان‌های کشور عزیزمان ایران سال‌ به‌ سال زنانه‌تر می‌شود. 

    حدود ٦ میلیون پرونده نزاع در ۱۰سال و ۷ ماه گذشته

    در ۱۰ سال و ۷ ماه گذشته، تعداد پرونده های نزاع در کشور عزیزمان ایران به عدد ٥ میلیون و۹۰۰هزار و ٢٥٠ رسیده که از این تعداد، یک میلیون و ٨٥٥ هزار و ٤٧٧ پرونده مربوط به زنان هست. در همین بازه زمانی، استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی به ترتیب ۵ استان با بالاترین تعداد پرونده بودند و در پایین این جدول هم کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، بوشهر، ایلام و خراسان جنوبی قرار دارند. در همین ۷ ماهه امسال، به طور میانگین در هر ۷۱ ثانیه یک پرونده نزاع در کشور عزیزمان ایران تشکیل شده است که این عدد در سال های گذشته حتی کمتر از این هم بوده هست. بررسی تعداد پرونده ها هم نشان می دهد که اگرچه در سال ۸۸ روند افزایشی پرونده ها متوقف شد، ولی سال ۸۹ تعداد پرونده ها به قله نمودار نزدیک شد. بعد از سال ۸۹، تعداد پرونده ها روند نوسانی به خود گرفت، ولی از سال ۹۱ به بعد همواره تعداد پرونده ها کم کردن یافت تا این که ۷ ماهه نخست امسال بار دیگر تعداد پرونده ها اوج گرفت. در این ۷ ماه به نسبت مدت مشابه پارسال، تعداد پرونده ها ١/٦درصد زیاد کردن پیدا کرد.

    خشن ترین و آرام ترین استان های ایران

    هرساله پایتخت کشور عزیزمان ایران بیشترین پرونده نزاع در کشور عزیزمان ایران را دارد، ولی تعداد پرونده نمی تواند معیار دقیقی راجع به میزان درگیری ساکنان استان های متفاوت باشد و در این بررسی باید جمعیت استان ها هم لحاظ شود. نسبت تعداد پرونده به تعداد جمعیت، معیاری است که معمولا جهت مقایسه نزاع و میزان خشونت در استان های متفاوت آشنا می شود که هر چه این عدد بالاتر باشد، از خشونت زیاد حکایت دارد، هر چند که جهت بررسی خشونت قطعا نمی توان تنها به همین یک عامل رجوع کرد.

    خشن‌ترین و آرام‌ترین استان‌ها ، نزاع‌های کشور عزیزمان ایران زنانه‌تر شده‌اند

    این بررسی نشان می دهد که از اول فروردین تا آخر مهر امسال، اردبیل و آذربایجان غربی بیشترین میزان درگیری به نسبت جمعیت در کشور عزیزمان ایران را داشته اند و این میزان در استان های سیستان وبلوچستان و هرمزگان هم پایین تر از دیگر استان های کشور بوده هست. در این ۷ ماه، از هر یک هزار اردبیلی، ٤٧/٦ نفر براثر درگیری منجر به ضرب و جرح به پزشکی قانونی مراجعه کردند و این در حالی است که از هر هزار نفر از ساکنان هرمزگان در جنوب کشور عزیزمان ایران تنها ٧٩/١ نفر با هم درگیر شدند. همین روند در بقیه سال های دهه گذشته هم با کمی عوض کردن وجود داشته است.

    زنانه شدن نزاع در خیابان های ایران

    بررسی تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که درگیری در خیابان‌های کشور عزیزمان ایران سال‌ به‌ سال زنانه‌تر می‌شود. 

    بررسی تعداد پرونده های تشکیل شده است در پزشکی قانونی کشور عزیزمان ایران نشان می دهد که درگیری در خیابان های کشور عزیزمان ایران سال به سال خانمانه تر می شود. تعداد پرونده های نزاع زنان به تعداد کل پرونده ها در ۱٠سال گذشته از حضور زیاد آنها در پزشکی قانونی حکایت دارد. اگر چه مقایسه نمودار تعداد نزاع ها به تعداد نزاع های زنانه، خانمانه شدن نزاع را تا اندازه ای نشان می دهد ولی جهت بررسی دقیق تر کافی است که نسبتی از تعداد نزاع های زنان به تمام پرونده های همان سال داشته باشیم.

    این بررسی نشان می دهد که درصد نزاع های زنانه، در ۱۰ سال و ۷ ماه گذشته همواره زیاد کردن یافته هست. علاوه بر این، بررسی «شهروند» نشان می دهد تعداد پرونده ها به تعداد جمعیت زنان در استان های البرز، قم، گیلان و خراسان رضوی زیاد از دیگر استان های کشور عزیزمان ایران است و زنان سیستان وبلوچستان در این بررسی در انتهای جدول قرار دارند. به طور مثال، در ۷ ماهه نخست امسال، از هر ۱۰ هزار زن ساکن در استان البرز، ٥٠ نفر پرونده نزاع داشته اند، در حالی که در سیستان وبلوچستان از هر ۱۰ هزار زن، تنها ۸ نفر جهت عنوان نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند. سال هایی که تعداد تمام پرونده ها کم کردن یافته، میزان کم کردن پرونده های زنان کمتر است.»

    خشن‌ترین و آرام‌ترین استان‌ها ، نزاع‌های کشور عزیزمان ایران زنانه‌تر شده‌اند

    واژه های کلیدی: ایران | پزشکی | پرونده | قانونی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار